piss och pest och senapsgas

Är nog inne i en period där inget går som man vill. Känner mig värdelös. Skolan går inte bra (får dock skylla mig själv) körskolan har jag gett upp, handbollen åt skogen, känns som att folk hatar mig, vad finns det mer som inte är bra? Egentligen är det så mycket mer som ni inte vet. Har svårt för att visa känslor så jag är mest glad, orkar inte deppa ihop bland folk. Har ångest över saker också. Blö

Nä får försöka vara lite mer positiv. Inte så roligt för er att läsa.
Kan säga att jag var och shoppa i stan efter skolan och fick med mig vantar, ansiktsmask och en kavaj med mig hem så nu är jag glad. Dock så måste jag plugga på ett prov men har sån huvudvärk just nu så ska vila istället sen blir det träning.
Ska bli så skönt med lov. Inte ha något i skolan och bara ta det lugnt, kan inte bli bättre!



Bryter snart ihop i tårar!

Kommentarer
Postat av: malin

stumpan! du vet att jag finns här, alltid! <3 vi klarar skolan och körskolan tillsammans! lollis&molle klarar allt

2010-12-13 @ 19:12:57
URL: http://malinga.blogg.se/
Postat av: hannis

lollä, ingen hatar dig det kan jag lova!

och det är bara lite kvar i skolan nu... sen kan du satsa som fan på körkortet. allt löser sig! du fixar det, vad det än är du är ledsen över!

finns om du vill prata, jag vet hur det är o ha fet ångest

<3

2010-12-13 @ 19:41:23
URL: http://ihny.blogg.se/
Postat av: Lollis

Jag hoppas det fixar sig. Ni är bäst och det vet ni! Tack mina fina flickor <3

2010-12-13 @ 22:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0