äntligen klar!

Nu har man fått det lite fint på rummet.
Medans jag städade fick jag en lysande idé!




På den sista bilden så ser ni att jag har en dörr på höger sida. Och ja när jag var liten så satte jag på klistermärken på dörren som jag inte får bort nu, men det går väll att måla dörren så syns det inte. Iaf jag fundera på att göra det till ett litet walk in closet. Hade varit så jädrans bra!! Just nu har vi bara massa skit där inne men det kan man ju bara hutta upp på vinden! Ja ibland är man klyftig, nu ska jag bara få med päronen på detta också! Lysande Sickan!



Dags att tvätta lite kanske?


Nu ska jag äta och sen hoppa in i en varm dusch. Sen bara chilla resten av kvällen, GÖTT!


Puss


Kommentarer
Postat av: malin

ja du är allt smart du lollis!

2010-12-05 @ 23:16:01
URL: http://malinga.blogg.se/
Postat av: Lollis

Ja, där satt den för en gångs skull! ;D

2010-12-05 @ 23:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0