Är det verkligen nyår imorgon?

Shit vad tiden har gått snabbt. Känns som allt hände igår typ. Ska hem till Malin och fira med massa fina vänner, kommer bli bäst! Men har inte riktigt bestämt mig vad jag ska ha på mig... Ska man vara lite udda och ta på sig något annat än klänning? Alla har ju det.
Jaja, idag har jag och mina två knasbollar Sabina och Nina varit i Lund och kollat Lundaspelen, finalerna. Lugi vann båda i Girls 18 och Boys 18. Efter det åkte jag och moris till centan. Skulle kolla om pälsjackan fanns kvar på Vero moda men icke sa nicke. Hitta lite annat grajs iaf. Typ ett läppstift :o läääskigt heheh!

Lite bilder som jag inte lagt upp hehe!


hahaha malin med kaninöron!

Vem är du?

Avslutningen, jag vet lite sent!


Yeey, shopping!


Bowling i Malmö sen Barcelona...








Malin var glad!

Alla älskar snö!


Kollar Lundaspelen


Ellinor!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0