Asså skånetrafiken...

Vilken dag. Är så trött. Var på ett segt studiebesök med en sur lärare, sen fick man stressa iväg till bussen för jag skulle till körskolan och hade tio min på mig. Ringer till körskolan och säger att jag kommer lite senare men då får jag höra att den blir inställd och även teorin blev inställd. Bra att dom ringer under dagen och informerar en! När jag kommer till stationen så går där inga tåg så nu har jag stått här i en halvtimme. Jävla skånetrfiken, så kassa! Min bror kommer snart och hämtar mig istället, skönt att åka bil iaf men nu är jag trött på att vänta, hungrig är jag också :( När jag kommer hem ska jag kolla handboll på tv. Nog det ända positiva med denna dagen.. Hörs sen Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0