En shoppingdag med mammsen

Oh vad jag gillar helger. Idag åkte mamma och jag till centan och handla lite. Handla lite julklappar och sen fick jag även med mig ett par stövlar hem (en tidig julklapp av mamma). Fick även en eva rydberg film av mamma hhihihi den stora premiären som jag velat ha länge, så den ska man glo på sen! :)
När jag kom hem kollade jag på handboll. Semifinalen mellan Sverige-Rumänien och som Sverige spelade, fast lite slarv! FINAL NÄSTA, WOHOO!

Nu ska jag hjälpa mamma med mauden sen kanske träffa slabbelina! Imorgon åker vi och shoppar på nova och då hittar jag förhoppningsvis mer kläder till mig :)

Ha en fortsatt bra lördag!


Oj vad jag inte såg glad ut på bilden


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0