Har ingen ork kvar

Idag är det inte min dag. Träningen gick inte bra. Vad är det nästa som inte ska gå bra? Just nu har jag sämst självförtroende. Tänker hela tiden, jag är dålig, jag kan inte, jag är ful osv. Vill gå i ide och vakna när allt är bra. Inget i skolan går bra längre, har ingen ork.


Imorgon ska vi till danmark med klassen. Har jag någon mat hemma? NEJ har jag några danska pengar NEJ! fan då! Kan tydligen inte handla med Svenska pengar där, great! Fan ska gå och sova bort alla problem, hoppas bara jag sover bättre inatt....

Det här var inget kul för er att läsa men var tvungen att skriva av mig. Men det är så jag känner just nu. Visar inte alltid mina känslor, brukar oftast vara glad. Men just nu är jag trött på allt!

 

Hoppas på en bättre dag imorgon.



Världens bästa farmor, du kan verkligen lysa upp min dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0