Hej mitt vinterland

nu är jag häääär...
Andra advent idag och det har varit en supermysig dag. Promenad i snön och varit på julskyltning. Nu luktar det glögg i hela huset också vilket är mindre bra, örk. 
B-L-O-S-S-A, B-L-O-S-S-A, B-L-O-S-S-A Glöggen heter BLOSSA. Haha har den på huvudet nu bara för det.
Nä nu ska jag fortsätta städa på rummet.
Hörs!



Suddiga bilder. Inte det lättaste att fota när man fryser

Haha dör! Så står pappa där mitt i allt. Och han går med mössan ovanför öronen, jag menar om man ska ha mössa så ska man ha den på öronen annars är det ju bara onödigt och fult?! lär dig av din dotter



Sitter och lyssnar på julmusik nu också, herregud.




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0