Juldagen

God jul på er alla! I efterskott då hehe
Min dag igår var jättemysig. Skumtomtarna var goda och fina klappar :)

Pallar inte skriva, ni får en hel del bilder nu :)





gammal klänning från öhm vero moda? Kavaj från H&M och älskade smycken hihi + rött nagellack :o?



Jag och farmor

Pappa


Julklappsutdelning, Mange var tomte

Farmor fick många julklappar


Aw, hon blev så glad så hon grät! Och nöjd blev hon över koftan hon fick av oss

Rassla (julklappsspelet)

Mor min

Smyckeshållare, får skaffa mig en till

Lite maud


Avslutar med en bild på mig



Hoppas ni hade en bra dag igår!

Puss





Kommentarer
Postat av: malin

snygg du är!

2010-12-26 @ 22:04:32
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0