Nu är det måndag igen och lucia

Och bara en vecka kvar av skolan typ. Ska bli riktigt skönt, behöver lov.
Igår spelade vi ju match borta mot Sävsjö/Eksjö. Gick inte så bra precis. Fyra timmars bussresa sen match är inte så roligt. En sak som var bra var att Sverige vann över Norge i handbollen på tv.
Nu har jag precis kommit hem från tandläkaren. Hur dåliga tänder har jag egentligen?? Och satan vad dom ska dra i munnen, känns som käften är enormt stor nu. Jaja, ska dit igen dagen innan julafton och laga :(   kuul!
Nu ska jag snart hoppa i duschen sen fixa mig inför skola.
Föresten idag är det ju lucia. Känns inte som det. Har inte sett ett enda luciatåg och kommer väll inte det heller. Shit snart julafton!

Lite bilder sen bussresan igår.











Mycket snö hade dom

Hemresan




Ha en bra luciadag!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0