Bara vitt vitt vitt

Hej på er! Idag är det en vit dag. Snö överallt! Ja det är mysigt med snö men det kan ställa till så jävla mycket problem också. Imorse missa jag tåget på grund av kylan. Hade varit perfekt med snö på julafton och nyår men nu? naaj.
Igår var vi på någon mässa i Malmö. Lite ångest för jag vet inte vad jag ska göra efter skolan... Kanske gör som min bror? Men gud vad jag längtar till studenten!
Idag hade vi prov i skolan som jag inte hade övat så mycket på, som vanligt? Men det gick bra ändå. Gjorde mitt bästa.
Nu ska myskläderna på sen ska jag lägga mig i soffan framför tvn och vila. Senare ikväll blir det träning. Niiice :D




En frösen Ellinor.



Puss på er

Kommentarer
Postat av: malin

en söt ellinor

2010-11-25 @ 20:04:21
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0