Heeelg!

Så himla skönt med helg. Kom nyss in genom dörren och ska snart lägga mig i soffan. Har lite ont i halsen, får inte bli sjuk nu ju! Har ju match i helgen som jag vill spela!
Dagen idag har varit bäst! En lektion sen till körskolan sen hem. Det gick faktiskt bra idag när jag körde, okej allt gick inte bra har mycket mer att träna på men jag fick godkänt och det gjorde min fredag hah.

Jag måste städa i huset lite också för imorgon kommer världens bästa farmor för att fira min bror, yey! Hon behöver komma ut lite nu så hon inte sitter hemma ensam. Hatar att tänka på det!

Föresten nu är det färdigt med flygbiljetter och allt till prag, längtar!!! 


bjuder på den!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0