Jag lever

Körlektionen idag gick helt okej. Körde ju nästan som om jag aldrig har kört förr, herregud! Allt var nytt, hur man skulle jobba med pedalerna och ratten ja allt typ. Visst gjorde jag några tabbar med men nu vet jag hur bilen är och läraren så nu behöver jag inte vara nervös. Satt där helt tyst och sa ja typ hela tiden haha. Pappa fick också lära sig en hel del nya saker. Fick en läxa också i boken, jippppiii, det räcker liksom inte med vanliga skolan. Hoppas att körningen går bättre på måndag!

Ska öva lite på det nya när jag kör till träningen sen :)

Åka skidor är jag bättre på, saknar det som fasiken!

Hahah pappa ser ut som stig-helmer, dööör hahaha



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0