körskolan

Ahh, jag är nervös och kommer bli ännu mer nervös sen. Fast egentligen, vad är jag nervös över? Bara dra dit göra mitt bästa sen hem igen liksom? Aja hoppas det går bra iaf. Far min ska åka med också, haha undra hur det ska gå. Jag måste snart börja göra mig i ordning så jag inte missar tåget. Jag brukar ju vara seg.

När jag kommer hem från körskolan så ska jag städa mitt rum, om jag orkar. Säger ju så mycket men det händer inget hehe. Ikväll blir det träning, och sån träningsvärk jag har, usch :(.
Jag hoppas på en shoppingdag imorgon så jag kan få mina älskade kläder med mig hem!




Pappsen och jag!


Föresten fått hem min poncho nu!  Visar den strax.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0