Måste sova!

Hej på er! Måndag idag och det betyder att jag ska upp tidigt imorgon, blö. Måste sova nu fast först måste jag duscha. Sov så himla dåligt inatt så hoppas jag sover bra nu.
Träningen gick också bra men det känns att kroppen är trött. Två matcher i helgen och en två timmars träning idag känns verkligen.
Körde bil hem från träningen i all denna snön. Pappa sa att jag kör riktigt bra nu så jag är glad, men visst man har sina dagar. För någon vecka sen var jag ju helt inställd på att jag aldrig kommer få mitt körkort för jag körde så dåligt men idag gick det svina bra. Kom iväg snabbt med bilen och allt, yeah, go lollis! hehe
Nä nu duschen sen SOOVA!

Lite bilder jag hittade på mig:







Fotona har Josse tagit och hon har även sminkat mig på fotona :)
Vad tycks? Kolla bara min hy!!! Varför kan man inte alltid få ha en fin hy, piss!




Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skiiitfina bilder;)

puss

2010-11-30 @ 20:43:31
URL: http://www.somdenjagvillvara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0