Seg Lördag

Vilken dryg lördagskväll. Har haft huset för mig själv hela kvällen vilket är skönt men jag har bara suttit vid datorn och bakat typ. Ville ju göra något kul ikväll men när man inte har pengar så kommer man inte långt. Fan brudar vi får göra något snart!

Tog lång tid för mig att blir klar med rummet hehe men så blir det när man tar en paus på fyra timmar. Efter det har jag pysslat med mig själv, rakat benen, ångat ansiktet, målat naglar(i en färg som inte passar mig) och noppat brynen. Niiice!
Och en sak jag kom på nu, skolan börjar snart :(  Vill inte, orkar inte, kan inte! Tar gärna en veckas lov till om jag får..

Lite bilder som jag glömt lägga in




Jumpsuit! Kan jag ha det? Vågar jag använda det?  Den sista var ju bara ful! Men jag SKA ha en för det är så snyggt!!!


Några halsband. Hittade lite gamla när jag städa också.


nystädat rum och rena lakan, mmm! Kommer sova äckligt gott inatt :D


Nu mina kära vänner ska jag göra något som jag inte gjort på länge. Och vad kan det vara? Jo.................kolla vänner :D

Ha det bäääst!

Puss


Kommentarer
Postat av: hääni

duuuktig tös

2010-11-07 @ 17:13:19
URL: http://ihny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0