10/10-10

Godmorgon på er! Jag glömde ju berätta lite om gårdagen. Som sagt vi förlorade med tre bollar, jävligt surt! Åka buss i två timmar och spela skit dålig handboll sen två timmars bussresa hem igen är inte så roligt. Och jag var verkligen sämst igår, riktigt ofokuserad! Fan jag måste skärpa till mig! Aja nog om matchen, så vad händer idag? Inte mycket.... typ plugg, har prov på tisdag :(  Vill gärna åka till malmö och kolla i affärer med mammsen men det blir nog inte så, typiskt :(
Nä men nu ska jag gå ner och se om det finns något att sticka tänderna i ;) Vi hörs!


Lite bilder först:


Sabina i bussen


Johanna i bussen


Sabina leker





När jag kom hem gjorde jag en god fruktsallad med päron, äpple, kiwi och vindruvor, mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0