Galen men rolig dag!

Heeej på er! Hoppas det är bra!  Med mig är det toppen, fredag ju. Jag har inte bloggat på ett tag men jag hann inte igår. Hade träning och var tvungen att plugga för hade prov idag, men det blev inte så mycket plugg haha övade mest på teckenspråk. Provet gick bra även fast jag inte hade pluggat så möe. Efter skolan följde jag med Johanna till nova för hon skulle handla lite. Jag lyckades att inte shoppa något, jag kan inte heller för jag är pank! Ska försöka få med mamma ut på en runda i helgen. Efter nova så hem snabbt fixa mig lite sen iväg och kolla på match. Vårt b lag spelade idag men det gick inte så bra för dom. Lite synd för vi är sååå mycket bättre!

Nu ska jag hoppa in i duschen, ta på mig myskläder och lägga mig i sängen. Sängen är min bästa kompis! sviker en aldrig! Imorgon har vi match mot lundagård, kommer vara såå nervös. Mer om det imorgon :)

Ni får ha en fortsatt bra fredagskväll ;) 



Gammal höstbild på mig



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0