galet ont det gör!

Kom nyss hem från matchen och vi förlorade med tre bollar. Vad har hänt? Känns som vi har tappat så mycket. Hoppas på en bättring iaf. Efter uppvärmningen så fick jag så satans ont baksida lår. Typ sträckning/kramp. Fast jag spelade ändå och tänkte inte så mycket på det. Men nu när man sitter här hemma så gör det satans ont. Reste mig från soffan innan och kunde knappt gå, typ helt stel. Fäään säger jag bara. Hoppas det blir bra tills imorgon, vill liksom kunna gå!? Jag är på sånt jävla dåligt humör nu, ahh vill bara skrika i kudden.

Nu ska jag äta maud och ta det lugnt, det behövs. Föresten Angelica och hannah, kommer ni hit imorgon och blir fotade? :)

Partille 2010. Jag skjuter och ja det ser fan konstigt ut haha!


Puss


Kommentarer
Postat av: HANNIS

JAPP!

2010-10-31 @ 20:24:03
URL: http://ihny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0