Lördag

Hejsan. Jag är så himla trött idag. Var på 18års fest igår och vaknade tidigt imorse, usch så sliten jag känner mig. Det var jätteskoj på festen, dansa mycket och ont i fötterna fick jag haha. Jag fick verkligen stressa när jag fixade  mig. Jag gick på stan med malin och kolla lite kläder till skolfotot men fanns inte mycket. Jag fick dock med mig hem ett halsband och två ringar. Jag kom hem vid kl 6 och vi skulle dra kvart i 7, lyckat! Så ja jag har nytt rekord ;)

Idag ska jag verkligen ta det lugnt. Jag ska ligga på soffan hela dagen och kolla tv, typ idol. Behöver städa mitt rum med, ligger kläder överallt men jag orkar inte... Nä nu ska jag göra lite lunch, vet inte vad jag ska göra men blir säkert bra. Ni får ha en bra lördag!



Från H&M

Bjuder på den



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0