Lugn dag

Haj po er! Kom hem för en timme sen ungefär. Hade bara en lektion idag. Så borde det vara varje dag hehe. Nu sitter jag här och kollar eva rydberg klipp på youtube haha! ojoj, milda makter, stygga, glada takter man kan inte sitta stiiiil! Hej och hååå! hahah dör!  Hon är den coolaste tanten som finns! Nu tänkte jag lägga mig i soffan och vila lite, har ingen träning idag så man får passa på. Vid 4 ska jag och johanna ta tåget till lund igen, vi ska till friskis och svettis. Vi hörs!


Här får ni två bilder hihi




Detta är lätt min favorit. Eva spelar stum här. Så jävla bäääst!

Jag glömmer tyvärr hela tiden vad pjäserna heter. Får nog ta och läsa på haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0