Mysig dag hemma

Jag lyckades försova mig imorse i två hela timmar. Det har jag aldrig gjort förut! Men har sovit riktigt dåligt inatt. Vi har bara en lektion i skolan idag så jag bestämde mig för att bli hemma, inte lönt att dra till skolan för en lektion. Jag får ha en mysig dag här hemma istället. Ligga i min varma goa säng och kolla dag otto haha han är bääst! Fundera på att plugga lite? Typ skriva loggbok och sånt, missat mycket i det, attans! Har blivit så kass i skolan men jag orkar verkligen inte mer skola, jag klarar verkligen inte att sitta still och bara läsa, går inte! Jag blir så rastlös och har svårt att koncentrera mig :( Hjälp!

Nu ska jag ner och göra lite mat sen lägga mig i sängen och bara ta det lugnt.



Jag och min bror på min 18års dag. Kan säga att han har skrattat åt mig och säger att jag är kass för jag lyckades försova mig! Tack, du är snäll du!


Puss

Kommentarer
Postat av: häääniis

gooooo ellis brooor

2010-10-19 @ 18:07:04
URL: http://ihny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0