Oj

Oj ja, jag har ju glömt att skriva här idag, dåligt av mig. Vad vill ni veta? hehe. Dagen har varit mindre bra idag. Kom ganska så sent till teckenspråk för jag orka inte stressa imorse sen hade vi svenska som är dryygt och sist så skulle jag redovisa som gick åt helvete om man får säga så. Efter skolan var det massa skit oooch vi har prov imorgon som jag inte kan. Faaaan kommer stå ett stor IG på pannan min. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och soooova! Gud så skönt det ska bli! 
Ni får ha det bra och sova gott, för det ska jag göra! ;)


Träningen gick sådär idag. Kan gå bättre och kan gå sämre.

På bilden är det jag och johanna mot varandra ;) vem tror ni vinner?

(bild från hemsidan. Jag vet jag ser förjävlig ut haha, dog nästan av garv när jag såg bilden) 



Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag helt klart;)

2010-10-29 @ 00:46:06
URL: http://crystaleyess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0