vet inte?!

Ett snabbt inlägg nu. Jag är inte klar med min garderob, ojdå! Får kasta in kläderna där innan jag ska sova. Har varit hos min söta farmor idag. Hon är den bästa som finns! När vi var där så bestämde jag och pappa att jag ska få en blixt till min kamera. wihoo!  Till och med mamma gick med på det och de är inte ofta hon gör det hehehe!
Jag skulle ju plugga idag, eller iaf skriva på mitt arbete men har jag gjort det? NEJ! attans skit. Man säger så mycket men får inget gjort. BLööö!
Nu ska jag hämta lite godis eller kanske vindruvor och lägga mig i sängen (men först måste kläderna bort från min säng).

Imorgon kan jag sova länge, hörs då!



Längesen jag fotade, så jag provade kameran idag!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0