Dumma malmö

Ja så säger jag. Har träffat josefin och det har varit en jävligt bra dag. Var så jäädrans längesen jag träffa henne och nu äntligen! Har saknat henne såå mycket. Men vi bestämde att vi ska ses oftare nu.
När vi går runt i malmö kommer vi alltid hem med massa påsar, iaf hon hehe
Men här är lite nytt i garderoben, dock är det sen sist jag shoppa med mamma med...



linne H&M. Gillar ryggen men oj vad stort!


klänning H&M


linne Zara


linne Zara



linne Zara

Fint att jag inte har knäppt skärpet, men jag har så himla ont i magen, det spänner för mycket :(

Nu fortsätter vi fast nu blir det kassa bilder


linne, Gina


Så såg jag ut idag. Brillorna ser bättre ut uppe på huvudet än på, hehe!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0