Helg och loov!

Fy fan vad underbar fredag! En lektion, och skrev läxförhör i samhäll och det klarar jag! Yes ett mindre nu hehe. Efter det så tränade jag och johanna i två timmar. Sprang först 2 km på hardebergaspåret sedan stanna vi och körde lite fys och sprang intervaller i uppförsbacka sen sprang vi tillbaka. Sen körde vi lite i fitnessrummet (finns videosar på facebook) haha. Men satan var helt död efter. Dem övningarna jag lärt mig på apun är inte att leka med heheh. Efter det gick vi till stationen. fy fan vad vi är bra ;)
Skulle egentligen solat med nina nu men såklart var där stängt.
Nu ska man slita på soffan.

Ha de!



rumpaaa


mycket färg!






Låg ute i det fina vädret på rasten. Robbe brottar ner johanna heheh


Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0