Äntligen fredag!

Hej!
Det blir en ganska lugn fredag för mig. Åkte till körskolan imorse, gick väldigt bra, fick mycket beröm. Det enda problemet är att jag är hård mot mig själv. Jag är aldrig nöjd.
Innan jag tog tåget hem gick jag lite i stan. Fick med mig en tröja hem som jag antagligen kommer ha med mig till kreta. Fundera på att köpa en virkad tröja som jag redan har lagt upp här på bloggen. Ska till Malmö med johanna så fundera på att sticka in om då och köpa den. Vi ska gå runt och äta massa gott. Haha man blir fan tjock av att gå där inne men vad gör det?

Helgen kommer bli bäst! Imorgon är det kräftskiva i logen hos mina kära kusiner. Fjärde året i rad och nu ska taket lyftas!!! På söndag blir det match i Malmö. Lagom trött jaaaadå! 

Ha en superdag för det ska jag ha :)

 
Cypern


Kommentarer
Postat av: hanna <3

kusinåååås.

ska du till släktträffen? ;)

2011-08-28 @ 15:15:50
URL: http://hannaviktoriaharle.blogg.se/
Postat av: elli

Nä det ska hon inte :(

2011-08-28 @ 22:38:41
Postat av: hanna <3

vad är det jag hööööör? :(

2011-08-29 @ 07:58:09
URL: http://hannaviktoriaharle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0