Dålig start..

Usch vad denna dagen har börjat dåligt. Var på körskolan och körde riktigt dåligt i början... Min körlärare såg på mig att jag var trött och okoncentrerad så hon ville köra tillbaka till körskolan igen, men icke! Visst jag har sovit riktigt dåligt inatt. Har vaknat, somnat om och vaknat igen hela natten plus att jag steg upp kl 8 för jag inte kunde somna om sen när pappa skickade sms.
Hon sa åt mig att svänga höger men svängde jag höger? NEJ! Jag var i min egna lilla värld. Sen skulle jag vända tillbaka igen. Och sedan köra dit jag kom ifrån men då körde jag fel igen! För fan släpp hörnflaggan och vaugna!

Fundera på att sova en stund i soffan för jag känner nu att tittorna inte går att hålla öppna mycket längre.
Sen måte jag börja fixa mat och sånt till ikväll.


Hoppas på en bättring tills på torsdag då jag ska köra igen fast ännu tidigare....Känner mig så dålig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0