Fin helg med fint folk

Börjar med i fredags. Vi stack till skeppsbron. Ja bilderna talar väl för sig själv?



En glad malin

Grilla


stolta över vårt burktorn




vet inte vad jag ska säga?

mobilnörden johanna ;)



ganska snygga ändå?




Lördagen var det lagfest. Trevligt. Men blev inte så mycket dricka för min del. Var hes, förkyld och getingstucken i käften.


Fin fina sabina







full sabina






I söndags tog jag det lugnt eftersom jag var sjuk. I måndags tog vi en tur med bilen.



ganska cool?

Shopping. Är ännu en klänning rikare + annat. Nöjd





Haha ser så liten ut!!








Det här är nog min favoritplats. Så hiiimla fint. Utsikten, guuud. Här kan man nog åka och bada en dag. Ligger utanför helsingborg. Glassen är dundergod också.
Hit vill jag igen!




Solat, men blir man någe brunare? tror inte de...

Kommentarer
Postat av: molle

så fulla......

2011-08-04 @ 18:24:10
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0