Jag älskar att träna!

Och jag älskar handboll haha. Nämen, träningen idag gick faktiskt bra. Började att springa två varv i slingan som uppvärmning, gick helt okej med skoskaven. Sen gick vi in i hallen och körde. Lite mer ont hade jag då eftersom inneskorna sitter åt mer än utedojjorna. Jaja nog om det. Första träningen med klister på lääänge länge. Eftersom vi har haft uteträning under sommaren så är det ju inte så lönt att ha klirre men nu så! Oj vad jag har saknat det. Nu kan man skjuta ordentligt.
Vi körde några kombinationer som jag tror kommer fungera jävligt bra. Nu måste vi göra det på match också! Men det gäller att träna träna träna så dem sitter.


Jag har saknat att spela riktigt handboll men nu äntligen! När man står på planen är man som gladast. Man tänker bara på handboll och inget annat. Man glömmer liksom allt skit. UNDERBART!
Fast visst man har ju sina dagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0