Lördag!

Var i Malmö igår med lite folk. Kolla på perikles, grymt! När det var slut skulle vi gå och äta men allt stängde precis då. Jag bara måste åka dit en dag igen. Att inte äta på festival är riktigt dumt, det som är så gott!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Måste nog städa mitt rum. Sen ikväll får vi se. Mina päron ska vara borta tills imorgon så ja vad säger ni? fest? haha nä efter midsommar är det tveksamt! 

 

Haha jag skicka denna bilden till pappa och fy så rädd han blev. Han trodde jag hade huggt av min hälsena!

Sluta med att jag fick gå hem barfota

shopping


Sabina handlar våfflor på malmöfestivalen


Kommentarer
Postat av: hanna <3

LOLLIS! kläder i veckan!!! :D

2011-08-21 @ 00:46:54
URL: http://hannaviktoriaharle.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Amen härligt skoskav lollis!! Aj?

2011-08-21 @ 17:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0