Lotta på Liseberg

Nu sitter jag och kollar på lotta på liseberg. Finns inte så mycket annat haha.
Har precis sökt två jobb. När jag öppna upp mailen såg jag att jag hade fått mail från H&M. Dem söker butiksbiträde i Hässleholm så jag sökte dit. Jag vet att det är en lång resa men man kan alltid försöka och se om dem är intresserade och om mitt cv lockar.
Har även sökt till Mango i Helsingborg. Så nu får vi hoppas på det bästa.

Nu ska jag kolla på september som står på scen och innan jag ska sova ska jag plugga mer teori.
Imorgon börjar träningen igen.
Duktig tjej


Kommentarer
Postat av: Anonym

och en snygg tjej!!

2011-08-08 @ 23:31:50
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0