Plugg

Hej på er!
Det var längesedan man skrev ordet plugga. Duktigt nog så ligger jag i sängen och pluggar teori. Imorse var jag hos min jobbcoach sedan stack jag till körskolan. Blir bättre och bättre för varje gång jag sitter där. Nu pluggar jag på dem felen jag hade. Förhoppningsvis klarar jag provet snart så jag kan gå vidare.

Någon som kan hjälpa mig med en fråga, hittar inte i boken eller på ätet. Alla säger olika!!!

Vilken typ av bil bidrar minst till ökade utsläpp av växthusgaser??
-En hög dieseldriven bil
-En låg biogasdriven bil
-En hög naturgasdriven bil
-En hög etanoldriven bil
Hjälp hjälp hjälp!


Nu ska jag fortsätta här. Perfekt att det regnar ute också, mysigt!

Bilder från helgen ska jag lägga upp också...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0