Pluspoäng till pappa

Pappa har nu fixat mitt internet fast det laggar mycket ändå.

Idag vakna jag tidigt. Har sovit så dåligt inatt. Vid halv 9 imorse tog jag tåget till Lund. Tog en lång promenix (en omväg) till min jobbcoach på grund av min stukade fot. Måste träna upp den igen. Sen efter det gick jag till körskolan. När jag kom hem somnade jag i soffan och trodde jag hade försovit mig till träningen men det är två timmar kvar så det är lugnt.

Har föresten shoppat mer till resan och sabina har kommit hem med en hel påse full med kläder som hon har lånat. Funderar på att ge bort dem eftersom jag inte använder dem.

Om jag orkar får ni en bildbomb senare ikväll eller imorgon.
Nu ska jag hjälpa mamma med maten.
Hörs!


Jag på farmor & farfars guldbröllop förra året <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0