Vad ska man göra utan sommarkortet?

Jag kommer inte en millimeter. Sitter fast i mitt hem. Haha nä nu ska jag inte överdriva. Men lite tråkigt är det.
Idag åkte jag in till lund för att sitta på körskolan men var där bara i fem minuter sen åkte jag hem. Datorn funkade inte och pallade inte sitta där och vänta.
Ska antagligen ut och köra lite i lund senre ikväll med mamma.

Imorgon är det eva rydberg!!! wihoohohhohohoho, längtar!

Jag läste på kenzas blogg om modelljakten på kanal 5. Funderar på att sticka dit när dem är på triangeln i Malmö men vet inte om jag vågar. Det är många som tjatar på mig så får väll försöka.
Jag anmälde mig på deras hemsida men jag gjorde något fel så vi får se hur det blir med saken.

Nu blev det mycket...

Ska jag kila, vi hörs kompisar!


Åh vill bada bada bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0