Vilken dag

Var i Lund innan idag som jag sa. Det är så härligt när man hoppar av tåget och ser alla 95or står vid viggos och har ingen aning vart dem ska. När jag gick förbi så började jag tänka tillbaka på vår allra första dag i gymnasiet. Gud vad spännande det var då och nervöst såklart. Sen ser man alla som skriver på facebook att skolan börjar igen. Jag tänker oftast fan vad skönt att slippa det men samtidigt är det inte alls skönt!

Jaja, kom nyss hem från träning. Sitter här svettig och äcklig. Rolig träning faktiskt men det är så mycket kombinationer nu så jag blir helt yr, vet liksom inte vart jag ska ta vägen haha men man lär sig snart.

Nu är det så att min lilla mini mini kusin tycker att jag ska åka till väla imorgon och söka. Jag är feg jag vet men  vafan, vad kan hända liksom? Så om jag får med mig Sabina så åker jag nog dit. Det är många som är på mig.
Och ännu en rolig grej! Imorgon bokar vi vår resa till Grekland, wihooo!




Bjuder på några gamla bilder som ni säkert redan har sett

Nu ska jag duscha, ha det fint!

Kommentarer
Postat av: hanna <3

Lilla mini mini kusin var det, ja! Jag gillar det! ;)

2011-08-23 @ 07:47:31
URL: http://hannaviktoriaharle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0