Förlåt mig

Har varit dålig på att blogga men har inte haft lust. Nu tänkte jag vara snäll och skriva ett långt inlägg för man vet aldrig när nästa inlägg kommer :)
Som vanligt har jag bara jobbat, har haft så mycket på jobb nu så har till och med fått jobba över. Eftersom jag jobbar så mycket så har jag inte hunnit med körskola så ligger efter med det IGEN!
Som vanligt har jag handbollen med. Efter en match förra veckan så fuckade jag min arm. La en straff och gjorde det på något konstigt vis så efter det har jag haft ondare än vad jag brukar. Så nu ska jag förska få tag på kinesisk tejp(den blå eller rosa tejpen ni vet) som jag ska tejpa på och se om det känns bättre.
I fredags var jag på bialitt och åt julbord. Åhh vilken julkänsla. Tänk er mitt ute på landet i ett sött gammalt hus. God hemmalagad mat också, kan icke bli bättre. Vi gjorde det för att fira min kära farfar som hade fyllt 89 år. Vi saknar dig! <3

Igår var vi bönder ute i damstorp och dansa till perikles. Mycket bättre än att ta sig till malmö. Finns två dansgolv så bara att välja om man vill bugga eller veva på armarna. Vi gjorde lite både och. Trevligt var det.

Idag är det julmarknad nere i byn men jag orkar verkligen inte ta mig dit. Ska bara ligga i sängen och soooova! Imorgon är jag ledig från jubbet och då ska jag ta mig till körskolan, äntligen!

Jag har ju problem med min telefon. Batteriet är dåligt så kan typ inte göra något! Så har tvärr inga roliga bilder att bjuda på. Ska försöka få in dem i datorn om jag orkar...
Här är en bild på bialitt iallafall, där min pappas mormor och morfar bodde som numera är ett caffe och det var också här min famror och farfar träffades för första gången.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0