Hej sådär lite snabbt

Ska snart iväg på samling. Eller ja, snart och snart men jag måste hinna fixa mig, äta, packa innan. Har match i Ystad ikväll men samlas redan kl 14 och jag vakna nyss..

Igår hade vi också match. Blev en vinst mot H43/lundagård, yeey. Armen känns inte bättre. Ska till sjukgymnasten/kusinen på söndag och bli tejpad.
Efter matchen stack jag och Sabina till dalby med två kompisar. Var där i ca en timme sen hem igen. Värsta fjortisfesten fast alla var 93 och uppåt haha.

Efter matchen ikväll blir det utgång i Malmö om man orkar, man brukar vara duktigt trött efter en match..

Annars ska jag bara kolla idol haha! Ja jag vet men fan jag måste. Det är ju nästan en tradition att kolla finalen. Tror inte jag har missat någon final faktiskt.
Hörde att Amanda vann!!!! Min favorit, wihoooo!

Nä men vi hörs :)


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hej! :D Var gärna med hos mig och tävla!

http://adaras.se/2011/december/lucka-9-vinn-nagellacket-zinfandel-fran-isad.html#comment



ALLT du behöver göra är att kommentera! :) Du hittar även tävlingar om Zumba fitness, presentkort, underkläder, album, spalampor, nödlampor, klacksparare och iphone-skal i min tävlingskategori. Flera tävlingar avslutas i helgen så passa på! :D

http://adaras.se/category/tavlingar.html



P.S Ursäktar om du inte vill ha tävlingstips! <3

2011-12-11 @ 01:42:54
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0