Ljuvliga Söndag

Hej på er!

Ojojoj vilken kväll det blev igår. Det bjöds på god julmat och sedan blev det lagfest med herrarna. Trevligt det. Jag och sabina var så vågliga, vi gick upp och höll i en snapsvisa. Hahah gud! Det var ett uppdrag jag fick, att hålla i den fjärde snapsvisan.

Jag tror klockan var 04.20 när jag somnade. Ni som känner mig vet ju att när jag har varit ute måste jag alltid hoppa in i duschen när jag kommer hem.

Steg iaf upp 12.30. Var nog ganska trött eller jag är trött fortfarande. Idag ska jag ta det lugnt. Tänkte plugga lite idag om jag orkar. Annars händer inte så mycket.


Jag bjuder på dessa bilder







Dessa bilder finns redan på facebook. Eftersom min telefon är kass så kunde jag inte fota men det lär komma in fler bilder på facebook....Vågar knappt titta på dem

Kommentarer
Postat av: Katrina

Heeej vill du tjäna 100kr genom att visa reklamer i din blogg? Sedan ha en gratismedlemskap isåfall kolla i min inlägg för mer info :http://chawo.blogg.se/2011/december/har-du-en-blogg-och-vill-tjana-pengar.html



SJälv så har jag redan tjänat 400kr!! På den här dagen!! O.o Sjuuukt är det och braaa!!

Kolla in vet ja ^^,

2011-12-18 @ 15:57:56
URL: http://chawo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0