Mitt 2011 i bilder


Pluggade flitigt i skolan med molle!


Tränade efter skolan


Åkte till Bulgarien


Mamma & Pappa fyllde 50!


Busade på rasterna


Åkte till Tyskland




Åkte till prag, festa och shoppade


Johanna var byggare bob


Någon vecka innan studenten


Min 19års dag ute i Revinge


Gick på balen


Tog studenten


Logfester


Utgång med fina flickor


Spela volleyboll i torp med kusin och barndomsvänner


Firade midsommar här hemma


Mycket handboll


Och beachhandboll


Dem dagarna det var fint väder var jag på stranden, här med fina Josefin

Mormor fyllde 80 år!


Var ute på stan och sökte jobb


Lagfester


Tog en runda med bilen


Grilla med fina vänner


Fira kusinvitamins konfirmation i spjälkö


Här på väla i helsingborg för att söka till modelljakten


Var i malmö och bowlade



Var i Kreta med mina flickor!


Det var lite av mitt år. Shit vad snabbt det har gått. Hoppas 2012 blir lika bra!

Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0