Monday morning

Godmorgon!

Idag ligger jag kvar i sängen extra länge medans alla andra jobbar höhö. Jag fick ledigt denna veckan men tror han kommer ringa mig någon dag i veckan.
Idag hade jag tänkt plugga och gå en runda i kylan för att vakna till. Tanken var ju att jag skulle till torp igår och få min arm tejpad men det blev flyttat till idag istället. Passar utmärkt eftersom jag inte har någon träning idag vilket är så skönt så man får vila efter två matcher i helgen.

Nu vill jag göra en supergod frukost och sedan lägga mig i sängen och äta. Frågan är vad jag ska göra för gott?



image description
Kinestology taping

image description
Jag i lördags. Haha jävla telefon och en jävla dator jag ligger inne med! Datorn bara laggar och ibland kommer man inte in på internet och telefonjävlen dör hela jävla tiden så måste gå runt med min laddare, piss!
Jag har på mig en byxdress och ett par svarta böjsor. Skönt med dubbla byxor när det är kallt ute haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0