Someone like you

Jag vet inte varför men den låten får mig att tänka till, tänka till på mitt liv och min framtid, allt fint jag har som familj och vänner och sedan saker som jag saknar i livet.
Ja, jag har det bra nu med jobb och sånt, men det är något som saknas, jag känner mig inte hel. Och varje gång jag tänker på min framtid blir jag rädd. Vad ska jag göra? Vad ska jag utbilda mig till? Vart ska jag ta vägen? Usch, det här med att bli äldre och äldre gör mig skraj...



Tur att jag har en bästa vän som man kan snacka om allt med, allt mellan himmel och jord. Min andra halva, en som aldrig sviker, en som får mig på bra humör när jag är deppig! Du är guld värd! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0