underbara måndag

Det var längesedan man skrev det. Men det är för att jag är ledig idag och även imorgon, så jädrans skönt! Jag hade planerat att åka till körskolan och plugga men eftersom det haglar och skit ute så bestämde jag mig för att ta boken idag istället. Plus att det ger inget att sitta på körskolan längre...

Har hunnit baka en kladdkaka. Sist jag gjorde det var för 2 kanske tre år sedan med Molle. Kan säga att den blev lite bättre nu men ändå inte helt okej. Hade inte mycket kakao hemma så fick hacka massa choklad istället men den går att äta :)

Nu ska jag göra ansiktsmask och hoppa in i duschen. Mitt hår är sååå äckligt. Jaja, sen ska jag börja plugga och ikväll ska jag kolla handboll. Ni som inte vet så har Handbolls VM i brasilien börjat. Första matchen mot argentina var lekande lätt och dem tog hem den med 37-11. Ikväll möter tjejerna Elfenbenskusten och det blir en lite tuffare match men det ska bli en vinst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0