En malmödag!

Hej hopp! Idag är jag glad. Varit i Malmö med Mammsen och bror min. Hittade min balklänning meeen tror ni inte att nina har en likadan! Tur att vi inte går på samma skola hehe. Sen åkte vi vidare in mot stan och kolla snabbt i affärer. Gick in på zara och kom ut med tre byxor och en skjorta i handen. Sen vidare mot h&m, måste säga att jag gillar Elin Klings kollektion, snygga kläder! iallafall, hjälpte min bror att handla lite nytt. Redigt bra köp han gjorde ;)
Om ni ska se klänningen får ni kolla på facebook :)

Lite bilder:



Lite oversize hehe. Rea



Marinblåa 399:-


Jeans 399:-

Skjorta 99:-



Denna ska jag köpa i Lund. Hitta inte den nu när vi var i Malmö. Tänkte matcha den med mina nya marinblåa byxor :)


Nu ikväll blir det melodifestivalen och gottis! Härlig lördagskväll!

 

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0