Inte okej

Denna söndagen har inte börjat bra. Okej visst vi vann matchen med 32-18 meeen jag har nog aldrig varit såhär dålig. Pinsamt när jag tvingar dit min bror också. Jag orkade typ inte lyfta fötterna, kändes som att jag sprang och sprang men kom ingen vart. Och jag hade så jävla svårt för att andas, tog i som fan men det var lite luft som kom in i lungorna, halsen värkte som attan också. Ja jag vet att jag precis har varit sjukt men det är så jävla pinsamt asså. Kändes som att jag var nybörjare idag eller något, helt borta var jag. Inte nöjd alls!
Och just nu så är det många tankar som rullar runt i huvudet. Ahh blir galen, blir nästan gråtfärdig här!
Nu ska jag ta godispåsen och bara glömma detta. FY FAN!


Det var bättre förr, så jävla mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0