Jag är nog sämst på att packa

Nu är jag klar. Jag hatar att packa. Tar alltid med mig för mycket men bättre det än att det blir för lite. Går knappt att stänga väskan haha. Nu är det bara lite kvar. Ska även packa ner datorn hade jag tänk, Så jag har något att göra där på kvällarna. Sen har jag lite svårt för att bestämma mig om jag ska ha med systemkamera eller inte? Jobbig och klumpig men sen när jag väl är där så kommer jag ångra mig!! ahh svårt men får se :)









 

Är taggad som fasiken!!! Hoppas på sol med


Kommentarer
Postat av: hanna

åååååååååååååååh, jag är så himla himla himla avundsjuk!!! :(

åh för mig med, fina kusin :D:D

2011-02-19 @ 16:10:55
URL: http://kkysss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0