Jaja okej då, här har ni en rubrik

Lite om dagen.
Jag hatar torsdagar, dom är så jävla sega! Men tycker om att man kan åka bil både till skolan och hem. Och jag fattar inte vad vår religionslärare har för problem. Jag får massa skit alltid känns det som. När en mobil vibrerar ja då är det mitt fel. Men ja jag lyckades då göra så att vi fick sluta tidigare så jag hoppas klassen blev nöjda ;)
Hade även en redovisning idag som gick galant! Tycker vi ska ge varandra en klapp på axeln för detta grupparbetet som vi gjorde bra!
Nu sitter jag här och äter ett äpple. Kom nyss hem från matchen. Vi förlorade med två eller tre bollar? Var så jävla jämt hela matchen men dom rycker ifrån oss dom sista fem minuterna. Men det är roligt att se att vi har roligt på planen igen, stort plus! Jag fick dock bara spela fem minuter kanske. Under uppvärmningen kommer vår ena tränare fram och frågar hur jag mår. Som dom flesta redan vet så börjar jag känna mig lite krasslig ju. Kommer in och gör en riktigt dålig match eller iaf dom fem minuterna och blir utbytt och kan knappt få in luft i strupen. Sen säger han att jag får vila resten av matchen. Riktigt dryyyygt men rätt. Aja nya tag på tisdag då vi spelar mot Åstorp.
Fan vad detta blev tråkigt för er att läsa så jag sätter punkt här.

Ha det!


Lugg?


Snart helg, fy fan vad gött! Ska till Malmö med moris, yeah!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0