kyllingsoppa, alpint VM & chokladfingrar

Blev lite hungrig så ställde mig i köket och börja koka ihop en kycklingsoppa dock utan kyckling hehe. Hade buljong, broccoli och purjolök i. Blev faktiskt gott. Nu kollar jag alpint. Heja Anja Heja Anja!! hoppas fan det går bra för henne. Men tror att Lindsey Vonn är snäppet bättre. Men hoppas på det bästa :)



Ser kanske lite äcklig ut men den gick ner. Bra för halsen


Finger

Kanske dags att bädda



Kan säga att jag mår bättre nu. Feber har sjunkit så nu får man hoppas att den inte stiger tills ikväll som vanligt... Har fortfarande ont i halsen men hoppas det försvinner snart!

Nu ska jag kila ner och fortsätta kolla på super G.



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0