Vero Modas tävling!

Är med i Vero Modas tävling där man ska gå in i en vero moda butik och välja ut en våroutfit. Bästa outfit vinner ett presentkort på Vero Moda värt 10 000 kronor, 2a pris ett presentkort på 2 000 kronor och 3e pris får presentkort på 1 000 kronor. 
Är med och tävlar för det hade suttit så ruskit bra med ett presentkort på Vero Moda. Man kan aldrig få för mycket kläder, det finns bara för små garderober.  Men även så vill man se om man kan något om modet. I vår vill man se mycket färg men även lite ljusa färger och virkade söta plagg. Här är min bild:


Fick med mitt halsband på bilden. Skulle prova det till men glömde ta av det innan jag fota.
Till detta hade jag haft ett par klackar till.

Var med och tävla här: http://veromoda.feber.se/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0