blö blö blö och blö

Hej på er. Då var det fredag och jag har fått huvudvärk igen! Tog precis en alvedon och ska lägga mig i sängen igen. Har match mot Eslöv senare ikväll så då måste man vara på hugget. Skulle egentligen städa men jag är så jävla lat, orkar fan inget längre. Det ända jag vill är att ligga i sängen och bara sova. Men snart är lovet slut och då börjar helvetet igen :( fäään!
Imorgon ska jag och mamma dra till Malmö och kolla runder.. Fan känns som jag skulle hinna med så mycket under detta lovet men gud tiden har ju bara runnit iväg.
Nä nu ska jag kolla Svensson Svensson




Gustav min nya idol? hehehe



Nu, vila sen är det bara att börja tagga!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0