Bra star på denna veckan

halloj! haha mesigt det lät!
Har haft en bra måndag. Börja med sovmorgon och sedan två lektioner. Helt okej! Sedan drog jag till körskolan och körde en sväng, Malin hänkade på där. Haha körde inte speciellt bra och jag lyckades att skrämma henne höhö! Sen efter det var jag och kolla VM. Första matchen spelades mellan Rumänien och Algeriet. Riktigt dålig match! Men Algeriet vann med 15-14. Andra matchen var mellan Frenkrike och Bahrain 41-17 slutade den till Frankrike. Och jag säger bara vilken handboll dom spelar, spelar sönder dom helt. Kontringar, försvarspelet ja allt är bra! Tror att dom tar hem VM faktiskt. Riktigt grymma! Kul att se.

Lite bilder:





Han är king!


Jag idag bild!



Ha det fint!

Puss


Kommentarer
Postat av: molle

bosseeee!!!! :D hahah!

2011-01-18 @ 21:22:17
URL: http://malinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0